Naptár

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


XIII. évfolyam

2020. 3. szám

Tartalom

Tanulmányok

Kas Bence – Lukács Ágnes: „Hogy mondjam?” – a nyelvfejlődési zavar jelensége és hatása a fejlődésre

Kaján Anna – Deme Andrea: Nyelvi attitűdvizsgálat iskolások körében

Műhely

Tuba Márta: Az értékelés és a vizsga motiváló ereje

Murányi Sarolta: A narratív készség fejlesztési lehetőségei óvodáskorban

Szemle

Zs. Sejtes Györgyi: A Magyaróra című folyóirat margójára

Szabó Ildikó – Szinger Veronika: Kinek a feladata? Az össztantárgyi olvasásfejlesztés kihívásai a pedagógusképzésben (Boronkai Dóra)

Parapatics Andrea: A magyar nyelv regionalitása és a köznevelés. Tények, problémák, javaslatok. Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához 209. (Márku Anita)

Kitekintő

Salah, Rania – Dridi, Taysir – Parapatics Andrea: Nyelvhasználat és (anya)nyelvi nevelés Tunéziában II.

Szabó Tamás Péter – Fenyvesi Kristóf – Gomathy Soundararaj – Tea Kangasvieri (szerk.): Everyday Creativity: Európai iskolák belső kreatív erőforrásainak erősítése finnországi példák alapján. Tanári kézikönyv (Wesselényi Tamás)

Mozaik

Gósy Mária: Tanítás, hogy átadjuk – kutatás, hogy megszerezzük az ismereteket. Alkalmazott Nyelvészeti Doktori Program az ELTE-n

Antalné Szabó Ágnes: A megújuló Simonyi Zsigmond helyesírási verseny

Postaláda

Pankovics Gergő: A verbális rövid távú memóriáról és az oktatásban betöltött szerepéről

Csrepka Máté Barnabás: A São Pauló-i magyar közösség nyelvmegőrzésének nyomában „Kőrösi lencséin” keresztül

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–