IV. évfolyam

2011. 2. szám

Tartalom

Tanulmányok

Steklács János: Az olvasásra vonatkozó meggyőződés vizsgálata negyedik osztályos tanulók körében

Bredács Alice: A 14–16 éves, művészeti képzésben részesülő tanulók olvasásértésének vizsgálata

Danczi Annamária: Nyelvjárási háttérrel az iskolában

Műhely

Tancz Tünde: Nyelvi és kommunikációs készségek játékos fejlesztése az alapozó szakaszban

Szántó Gábor: Mit főztél a vegykonyhádban?

Szemle

Bacskó Márta – Balázs Nikolett – Kőrös Kata – Madocsai Kinga – Mohácsi Eszter – Sáfrán Réka: Szövegértés lépésről lépésre (Suhajda Edit)

Knausz Imre főszerk.: A Taní-tani online folyóirat bemutatása (Fényes-Bók Szilvia)

Kitekintő

Labancz Linda: A kínai írástanítás és írástanulás 3000 éve

Zsigmond Anita: A finn oktatás jellemzői 2011-ben

Mozaik

Szabó Éva: I. Trefort-kerti bölcsész tanári konferencia

Veszelszki Ágnes: A digitális kommunikáció szókincse és a netszópályázat

Herbszt Mária: Tanítójelöltek országos anyanyelvi tanítási versenye

Postaláda

Völgyi Péterné dr. Reich Márta: A régi is lehet jó

Gonda Istvánné: A beszédhanghallás fejlesztése az óvodában

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–