Naptár

2023. április 27–29.

AHEA – American Hungarian Educators Association

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


IV. évfolyam

2011. 3. szám

Tartalom

Tanulmányok

Koltay Tibor: Kérdések és válaszok az írástudás új formáiról

Bartha Krisztina: Nagyváradi középiskolások olvasási szokásai

Tóthné Szűcs Éva: Nyíregyházi középiskolások olvasási szokásai

Műhely

Csákberényiné Tóth Klára – Hajdu Tünde: Az iskolába lépő gyerekek szóbeli szövegalkotásának jellemzői

Boda Annamária: A helyesírás tanítása nyelvjárási hátterű tanulók számára

Szemle

A. Jászó Anna szerk.: Magyartanítás. Módszertani folyóirat (Szabó G. Ferenc)

Sallai Éva főszerk.: Mestertanár videoportál (Szekszárdi Júlia)

Kitekintő

Misztrik Jolán – Tőkés Erika – Virág Erzsébet: Az anyanyelvi nevelés időszerű kérdései a Bolyai Nyári Akadémia tanfolyamain

Moravcsík Tímea: Magyar nyelvű gyermekfoglalkozások Prágában

Mozaik

Gósy Mária: Tudós tanár – tanár tudós

Vass Vilmos: „Az oktatás közügy”

Postaláda

Kovácsné Mester Ágnes – Vighné Bacsó Mónika: Miért nem? Miért? Hogyan?

Kővágó Dóra: Külcsín vagy belbecs?

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–