X. évfolyam

2017. 2. szám

Tartalom

Tanulmányok

Romanek Péter Zalán: A prelingvális siketek nyelvelsajátítása – kitekintés

Csaba Mercédesz – Domján-Koncz Eszter: Munkamemória és helyesírás

Fülöp Károly: Esszészövegek szerkezetének kvantitatív elemzése

Műhely

Veszelszki Ágnes – Veszelszkiné Huszárik Ildikó: Egy blended learning típusú oktatási rendszer tanulságai

Boronkai Dóra: „Média-szöveg-értés”. Újmédia az anyanyelvtanításban

Szemle

Aczél Petra: Neked van igazad? Érvelés és meggyőzés a gyakorlatban (Pelle Veronika)

Szabó G. Ferenc: A szövegértés-szövegalkotás pedagógiája. Szaktárnet-könyvek 38. (Laczkó Mária)

Kitekintő

Nagy Natália: A Simonyi Zsigmond helyesírási verseny kárpátaljai megyei döntője

Kincer Szilvia – Simon Szabolcs: A komáromi Selye János Egyetem Tanárképző Kara Magyar Nyelv és Irodalom Tanszékén működő variológiai kutatócsoport VII. tankönyvkutató szimpóziuma

Mozaik

Szinger Veronika: PISA-konferencia a Magyar Tudományos Akadémián

Bozsik Gabriella: Jubileumi visszatekintés a Nagy J. Béla helyesírási verseny történetére

Postaláda

Zékány Krisztina: Balladamondó verseny az Ungvári Nemzeti Egyetem Magyar Filológiai Tanszékén

Rajos Judit: A Lázár Ervin országos anyanyelvi verseny története (2009–2016)

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–