Naptár

2023. április 27–29.

AHEA – American Hungarian Educators Association

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


IX. évfolyam

2016. 2. szám

Tartalom

Tanulmányok

Aczél Petra: A retorika tanítása

Gonda Zsuzsa: Tanárjelöltek kommunikációja az IKT-osztályteremben

Sáfrányné Molnár Mónika: A verbális tanári instrukciók az osztálytermi diskurzusban I.

Műhely

Jankovics Julianna: Közoktatásban tanuló diákok kommunikációs érzékenyítése a beszédzavarok iránt

Asztalos Anikó: A tanulói portfólió szerepe a kommunikációs nevelésben

Szemle

Antalné Szabó Ágnes – Raátz Judit – Veszelszki Ágnes szerk.: Mozaikok a magyar nyelvről és a nyelvhasználatról. Segédkönyv az anyanyelvi kritériumvizsgához. Bölcsészet- és Művészetpedagógiai Tananyagok 10. (Kecskés Judit)

Danczi Annamária: Nyelvemlékeink nyomában

Kitekintő

Csépes Ildikó: A Teaching Scotland folyóirat

Parapatics Andrea: A magyar kultúráról Washingtonban

Mozaik

H. Tomesz Tímea: Tudatosság a kommunikációban

Lózsi Tamás: XXI. századi kompetenciák

F. Lassú Zsuzsa: Az ELTE TÓK Kisgyermeknevelési Kutatóközpont és Módszertani Laboratórium

Postaláda

Vígh-Szabó Melinda: A finnugrisztika a hazai középfokú oktatásban

Szendi Tünde: Anyanyelvi fejlesztéssel a versek megszerettetéséért

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–