Naptár

2023. április 27–29.

AHEA – American Hungarian Educators Association

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


V. évfolyam

2012. 1. szám

Tartalom

Tanulmányok

Vass Vilmos: A kreatív iskola

Molitorisz Anikó: Tankönyvolvasási stratégiák vizsgálata 12–18 éves tanulók körében

Egerszegi Anna: Az etimologizálás jelenségének vizsgálata óvodás korú gyermekek nyelvhasználatában

Műhely

Szabó G. Ferenc: Partitúramodell az általános iskolában

Szilassy Eszter: Az írás és a fogalmazásjavítás stratégiái

Szemle

Eitler Tamás: Hatékony szövegértés. Készségfejlesztő feladatgyűjtemény (N. Császi Ildikó)

Szikszainé Nagy Irma: Stíluselemzés – stílusértékelés – stílusművelés. Stilisztikai gyakorlókönyv (Cs. Jónás Erzsébet)

Kitekintő

Kováts-Németh Mária: Őrszavak. Magyarságismereti tanítás-módszertani elektronikus folyóirat

Kollár Andrea: Nyelvi nevelés vagy anyanyelvoktatás? Új pedagógiai kihívások a harmadik évezred Olaszországában

Mozaik

Bóna Judit: II. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia

Kanyó Réka: Beszédkutatás 2011

Postaláda

Kozák András: Mit jelent nekünk a magyar nyelv ünnepe?

Pintérné Bujtás Tímea: A magyartanár mint kaméleon, azaz szösszenetek saját pedagógusszerepeimről

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–